האם החלום שלכם הוא להתקין תריסים חשמליים לחנויות שלכם?

לא מעט בעלי חנויות, מבינים שהם יכולים לשדרג את המקום שלהם, אם הם רק ישכילו לבחור בתריסים החשמליים האיכותיים שיותאמו לחנות שלהם כמו כפפה ליד. אולם, איך אפשר לעשות זאת? אצלנו בחברת תריסי גבאי, אתם מקבלים את המענה המושלם! לחברה שלנו ניסיון של יותר מ- 25 שנה בתחום של התקנת תריסים חשמליים לחנויות, כשאנו מתחייבים לעשות שימוש במוצרים האיכותייםם ביותר וכמובן לבצע את ההתאמה האישית הנדרשת לכל חנות וחנות, כשמבחינתוו הצורך של הלקוח הוא שעומד מעל לכל.
 

אילו יתרונות תקבלו מהתריסים החשמליים שלנו?

 
  • עיצוב נהדר גם כשהחנות סגורה – אחד הדברים החשובים ביותר בהתקנה של תריסים חשמליים לחנויות, הוא שהם יוכלו למשוך את קהל הקונים אפילו כשהם סגורים ואפילו כשהחנות סגורה. לכן, בחברת תריסי גבאי אנו מקפידים על עיצוב אישי לכל לקוח ולקוח, בהתאמת העיצוב של התריס לאופי של החנות. כך, אפילו כשהלקוחות יעברו וחנותכם תהיה סגורה – הם יתרשמו מאד מהמראה של התריסים, וזה עוזר ליצור רושם חיובי יותר ועוזר מאד לתהליכי המיתוג של העסק שלכם.
  • הגנה לעסק – אחד התפקידים החשובים של תריסים חשמליים לחנויות הוא גם לספק שכבת הגנה קריטית לעסק שלכם. כשהעסק סגור, אחד מהחששות שלכם הוא כמובן פריצה. התריסים החשמליים שתריסי גבאי מספקת, הם תריסים מחומרי גלם איכותיים וחזקים במיוחד, כך שהם יוכלו לשמש, ביחד עם מערכות אבטחה נוספות, כאמצעי להרחקת פורצים וגורמים פליליים.
  • פתיחה נוחה ומהירה – כשנתקין תריסים חשמליים לחנויות שלכם, אתם תבינו איך כל הפעילות העסקית שלכם תהיה טובה יותר, כי פתיחתת התריסים בתחילת יום עסקים תהיה מהירה, ואתם תוכלו לפתוח את החנות תוך זמן קצר.

לפרטים נוספים או לשיחת ייעוץ ללא התחייבות,
חייגו עכשיו 073-7841584 או 050-5235868 (רונן)