תיקון תריסים חשמליים

התריס החשמלי לא מגיב ללחיצה על מתג ההפעלה?
גיליתם קרע בין השלבים?
אתם צריכים מומחה בתיקון תריסים חשמליים.
חייגו עכשיו 073-7841584 או 050-5235868 (לרונן) והמומחים בתחום כבר בדרך אליכם!

מתי צריך תיקון תריסים חשמליים?

 
התשובה לשאלה היא פשוטה: כשהתריס לא עובד. ישנם שלוש תקלות נפוצות בפתרון ההצללה שהפך לחלק בלתי נפרד מרוב הבתים בישראל:

  • תקלה במנוע
  • שלבים שניתקו
  • חבל שנקרע
 

איך מתקנים?

 
כמובן שהפעולה של תיקון תריסים חשמליים מתבצעת על פי סוג התקלה.
 
  • תקלה במנוע – יש מקרים בהם אפשר לתקן את המנוע הקיים, אולם כדי להבטיח שזה אכן יקרה, אם אפשר, חשוב להזמין בעל מקצוע אמין. בעלי מקצוע לא אמיניםם יכולים לקבוע כי בכל מקרה יש לבצע את ההחלפה על מנת להרוויח יותר כסף, למרות שבהחלט אפשר היה להסתפק בתיקון. המומחים של תריסי גבאי דוגלים במתן שירות אמין לכל לקוח, ואם אפשר יהיה לתקן – יבצעו תיקון באחריות מלאה ובמחירים נוחים. חשוב לציין, כי לפני שמזמינים איש מקצוע כדאי לברר אם יש לכם עדיין אחריות על המנוע, שתאפשר לכם לקבל שירות ללא תשלום מהחברה ממנה רכשתם את התריס. אם מבצעים החלפה של מנוע, כדאי לבחור בכזה המיוצר על ידי החברות המובילות בתחום, על מנת שתוכלו ליהנות מפעולתו התקינה לאורך זמן.
  • שלבים שניתקו – הנתק מתרחש בדרך כלל בין השלב הראשון לשלב השני של התריס, וזאת משום שכל משקל התריס נופל על השלב הראשון. הנתק גורם בדרךך כלל להתעקמות של שלב אחד, ועל מנת לתקן את התקלה יש להוציאו ולחבר מחדש בין השלבים. לאחר החיבור יש לבצע כיול של המנוע, שכן הוא יוצא מאיפוס ברגע שמתרחש נתק.
  • חבל שנקרע – החבל המדובר נמצא בין המוט שעליו מתגלגל התריס ובין התריס עצמו, והוא נקרע בדרך כלל בגלל שימוש לא נכון בתריס (הורדתו על כיסא שנמצא תחתיו וכד'). במקרה כזה יש להחליף את החבל בחדש, וחשוב לוודא שמדובר בחבל איכותי וחזק שיחזיק מעמד לתקופה ארוכה.

תיקון תריסים חשמליים הוא עבודה למומחים

 
כאמור, חשוב מאוד לבצע תיקון שמתאים לסוג התקלה, ולעשות שימוש בחלפים איכותיים בלבד. תריסי גבאי מתמחה בתחום ועובדת עם ספקיות החלפים המובילות, כך שכשאתם מזמינים שירותי תיקון תריסים חשמליים אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר ותוכלו ליהנות מתריס תקין למשך שנים רבות נוספות.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירות חייגו 073-7841584 או 050-5235868 (לרונן) ונשמח לעמוד לשירותכם.