מה זה חלון בלגי ומדוע הוא פופולרי במיוחד?

אנשים רבים שואלים את עצמם בזמן האחרון מה זה חלון בלגי ולמה הוא בעצם משמש? הסיבה לכך ששאלה זו עולה לעתים יותר ויותר קרובות, קשורה כמובן לפופולריות של החלון הבלגי. נדמה שהוא נמצא בתקופת פריחה של ממש, וזאת למרות שהוא נמצא אתנו כבר שנים רבות. אין ספק שהעליה ברמת החיים, הובילה לכך שהחלונות הבלגיים נמצאים ביותר ויותר מקומות בארץ. עם זאת, טוב שאתם שואלים את עצמכם מה זה חלון בלגי, כי לעתים קיים בלבול במונחים בין החלון הבלגי לבין פרופילים או חלונות אחרים – וחשוב שתבינו מה בעצם ההגדרה המדויקת של החלון הבלגי וכמובן, מה היתרונות המיוחדים שלו.
 

אז מה הופך חלון לחלון בלגי?

 
  • אז מה זה חלון בלגי? – בראש ובראשונה, חלון בלגי הוא חלון שהפרופיל שלו עשוי מחומר מתכתי (פלדה מגולוונת או אלומיניום) בחיתוך דק מאד. הרוחב המקסימלי בחתך של פרופיל החלון עומד כיום על 40 מ"מ. בין הפרופילים של החלון, אפשר כמובן להציב את לוחות הזכוכית השונים.
  • מדוע החיתוך הדק קיים? – הסיבה לכך שנולד בכלל הצורך בחלון הבלגי, הוא שהפרופילים הרגילים לחלונות, היו עבים מאד והמראהה שלהם היה גס מאד. אם יש לכם פרופיל רגיל של חלונות בבית, אתם בוודאי שמים לב שמאחר שהוא גדול ועבה מאד, אין כמעט מקום לשנות את העיצוב שלו. לעומת זאת, העיצוב של החלון הבלגי נחשב לעיצוב קליל מאד, ואפילו אוורירי. משום כך – אפשר לעצב אותו איך שורצים. אפשר גם למקם את הפרופילים קרוב מאד אחד לשני ולמקם ביניהם לוחות זכוכית קטנים ודקים – או לבחור בלוחות זכוכית גדולים. בעצם, האפשרויות לעיצוב עם החלון הבלגי, הן גדולות פי כמה מאשר עם חלונות אחרים.
  • האם הוא דורש טיפול? – עוד יתרון חשוב מאד בחלון הבלגי הוא שהוא כמעט ולא דורש טיפול – וזה עוד משהו שחשוב לדעת, מעברר לשאלה מה זה חלון בלגי. שימו לב שעד לפני מספר שנים, החלונות הללו כן דרשו טיפול, כי חלק גדול מהם יוצר מפלדה מגולוונת, ופלדה דרשה צביעה מחדש כל כמה שנים. לעומת זאת, רוב החלונות הבלגיים כיום מיוצרים מאלומיניום. האלומיניום הוא חומר אמין מאד וחזק מאד, ואין צורך לחדש את צביעתו. הטיפול השוטף היחיד שנדרש, הוא פשוט בניקיון של הפרופיל, כמו כל חלק אחר בבית.

רוצים להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו?
חייגו עכשיו 073-7841584 או 050-5235868 (רונן)

תריסי גבאי מתמחים בהתקנת החלונות הבלגיים

 
כמובן שאחרי שהבנתם מה זה חלון בלגי, אתם מוכנים ומזומנים להזמין את החלונות הללו מחברת תריסי גבאי. חברתנו היא המובילה בתחום, ואנו מתקינים מורשים של חברת קליל – שהיא החברה המובילה כיום לייצור של חלונות בלגיים. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר, ואנו נשמח לספק לכם את שירותי ההתקנה מצוינים שלנו, ואתם תוכלו לשדרג את העיצוב של הבית שלכם!