התקנת תריסים חשמליים לקראת הקיץ

הכינו את ביתכם לקראת הקיץ והזמינו עכשיו התקנת תריסים חשמליים!
לפרטים ולהזמנות חייגו: 
073-7841584

הידעתם? בבתים רבים כיווני אוויר רבים עלולים יותר לפגוע בנוחות התרמית הקיימת בבית, מאשר להועיל. במילים אחרות – קרינת שמשש ישירה על כל חלון הופכת את הבית למעין חממה, כיוון שגלי החום שמגיעים לחדר דרך החלון אינם מצליחים לצאת החוצה, ואז צריך להפעיל מזגן. הימנעות מחשיפה ישירה לשמש במהלך עונת הקיץ, יכולה לחולל פלאים בחייכם.
 

העונה החמה בפתח. האם ביתכם מוכן?

 
בקיץ השמש ממוקמת גבוה יותר בשמיים, ולכן יותר אור וחום נכנסים לדירה שלכם. עם זאת, חשוב לדעת שבעזרת הצללה נכונה, ניתן להגן על הדירה / הבית מפניהם. למשל, אם לדירה שלכם יש כיוון מערבי, השמש מגיעה אליכם במיוחד בקיץ ובשעות אחר הצהריים. אלה הן השעות החמות ביותר במהלך היום, ואנשים אשר שוהים בבית במהלך השעות האלה עלולים להרגיש כאילו הם "ניצלים". 
בנוסף, בקיץ השמש זורחת יותר שעות ויש יותר שעות אור. כאשר האור חודר אל תוך הדירה מבעוד לחלון הוא גורם לשטיחים לדהות ולרהיטים להתנפח ולאבד את צורתם. לכן, הרבה פעמים אנשים נוטים להיפטר ממרבדים ישנים ומריהוט שאיבד מיופיו, ולקנות מוצרים חדשים.
 

תריסים חשמליים – הפתרון המומלץ לעונה החמה

 
תריסים חשמליים הם אלמנט חשוב שיכול לעזור לכם לשלוט ולבקר את כמות האור והחום שנכנסים לדירה שלכם, ולאפשר לכם לחסוך על הוצאות החשמל במהלך הקיץ, כיוון שתצטרכו פחות להסתמך על המזגן שלכם שיפיג את החום. כמו כן, עם תריסים חשמליים תוכלו להגיף את התריס בקלי-קלות ובמהירות, ולמתן את כמות האור שנכנסת לביתכם.
 

המומחים לתריסים חשמליים!

 
המומחים של גבאי תריסים ממליצים על התקנת תריסים חשמליים – הפתרון המושלם לרגל הקיץ, כיוון שהם מאפשרים בלחיצת כפתור להגן על הדירהה מפני קרני השמש היוקדות ולשמור על הדירה קרירה ונעימה לאורך כל שעות היום.

לפרטים נוספים – פנו אלינו עוד היום בטלפון 073-7841584
נשמח לעמוד לשירותכם.