ביצוע מושלם של ניקוי תריסים חשמליים וידניים

לשיחה עם איש מקצוע ללא התחייבות, 
חייגו עכשיו 073-7841584 או 050-5235868 (רונן)

כאשר אתם פונים לחברת תריסי גבאי לצורך התקנת תריסים, יש לזכור תמיד שמעבר לרכישה ראשונית, חשוב מאד שתשמרו על התריסים שלכם לאורך זמן. לא לחינם אנו מעניקים לכם אחריות של 5 שנים על תריסים ועל תריסים חשמליים – אנו בטוחים שאתם תדעו איך לשמור עליהם נקיים, שכן רק כך, הם שומרים על תקינותם. ריכזנו עבורכם כמה טיפים לביצוע איכותי וקל של ניקוי תריסים.

יש תמיד לזכור כי ניקוי תריסים יכול להיות מהיר ונוח מאד, כל עוד מקפידים על ביצוע הניקוי באופן קבוע, ולא מזניחים אות. הדרך לנקות אותם היא כדלקמן:

 
 
  • ניקוי התריס עצמו – כדי לנקות את התריס עצמו, אין לרוב צורך להשתמש בחומרי ניקיון מיוחדים. לרוב, אפשר לעבור על התריסים עםם במרשת יבשה להסרת הכתמים הגדולים, ולאחר מכן לעבור על התריס עם מטלית רטובה, ולאחר מכן עם מטלית יבשה (כדי שלכלוך לאא יידבק לתריס הרטוב). שימו לב שאם אתם צריכים לבצע ניקוי תריסים להסרת כתמים עקשניים, יש לקנות חומר ייעודי בהתאם לסוג התריס.
  • ניקוי המסילות – חלק חשוב מאד של ניקוי תריסים הוא הניקיון של המסילות. המסילות נוטות לצבור לכלוך בכמות גבוהה, ועקב החריציםםם הדקים, קל לנו להתעלם מהם. עם זאת, כדאי כל שבוע לעבור על המסילות היטב.רצוי לעשות זאת עם שואב אבק (יש ראשים קטניםם שמיועדים לכך עבור השואב), ולאחר מכן לעבור עם מטלית לחה להסרת כתמים מהמסילות.
  • ניקוי המנוע – יש לזכור תמיד כי ניקוי תריסים חשמליים שונה במקצת, כי יש לדאוג גם ניקוי המנוע שלהם. עם זאת, זוהי פעולה שכדאיי להשאיר למומחים – ואפשר אף לקרוא למומחים של תריסי גבאי, שיבצעו פעולות תחזוקה וניקוי למנוע עצמו.

כעת, כשאתם יודעים איך לנקות היטב את התריסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק ליצור קשר עם חברת תריסי גבאי, ולהזמין מאתנו תריסים חשמליים איכותיים במיוחד.
ניתן לעשות זאת במספר הטלפון 073-7841584.