איך מתקנים תריסים חשמליים שהתקלקלו?

יש לכם תריסים חשמליים בבית שעובדים נהדר, אבל יום בהיר אחד, הם מפסיקים לעבוד, ואתם לא יודעים מה לעשות. אין ספק שתקלה בתריסים החשמליים היא בעייתית מאד – בין אם אתם מעוניינים לחסום רוח פרצים וגשמים, או שאתם רוצים דווקא לדאוג לאוורור מתאים, ברור שאי אפשר לשמור אותם במצב קבוע. לא מעט אנשים שואלים את עצמם בנקודה הזו איך מתקנים תריסים חשמליים ולעתים אפילו מנסים לענות לעצמם, ומחפשים כל מיני פתרונות מקוריים לפתרון עצמאי של בעיות בתריס. חשוב מאד להיזהר כאשר אתם מנסים לענות לעצמכם על השאלה. אנחנו בחרנו לספק לכם מדריך שיסביר לכם איך מתקנים תריסים חשמליים, מהן התקלות הנפוצות, מתי כדאי לקרוא לאיש מקצוע ומה לעשות ולא לעשות – כדי שהתריסים שלכם יתוקנו כמה שיותר מהר, במינימום השקעה.

לקריאה לאיש מקצוע ברגע זה,
חייגו עכשיו 073-7841584 או 050-5235868 (רונן)

כך תקפידו על ניקיון מהיר ומוצלח

 
  • מה כדאי לבדוק? – קודם כל אולי אין באמת בעיה, אלא סתם בעיות קטנות שאפשר לתקן בקלות. כך למשל, לפעמים הבעיה היא בכללל בעיית חשמל. כלומר – בשל קצר החשמל קפץ ולכן התריס לא נפתח, והבעיה היא לא במנגנון של התריס עצמו. לכן, לפני שאתם ממהרים לשחק עם המפסק של התריס או לנסות להרים אותו באופן ידני, גשו לארון החשמל ובדקו שהמתג ששולט על החשמל שמגיע לתריס החשמלי לא כבוי. עדו דבר שיכול לסייע הוא כאשר יש חפץ קטן שנתקע בין שלבי התריס. במקרה הזה כדאי להבין איך מתקנים תריסים חשמליים שנתקע בהם חפץ: יש פשוט להוציא אותו במהירות, ואם צריך קצת להרים ולהוריד את התריס לאחר מכן. אלו דוגמאות לבעיות פשוטות יחסית, שאפשר לפתור בלי לקרוא לטכנאי של תריסים חשמליים.
  • מה לא לעשות? – כשאתם שואלים את עצמכם איך מתקנים תריסים חשמליים, חשוב מאד שתבינו לא רק מה לעשות – אלא גם מה לאא לעשות. רוב התקלות החמורות בתריסים חשמליים מתחילות מתקלות קטנות, שאנשים מנסים לתקן בעצמם, וכך גורמים לנזק גדול עוד יותר. כך למשל, אל תנסו שוב ושוב ללחוץ על המספק של התריס החשמלי – זה לא שהוא פתאום ישתכנע לעבוד, ובינתיים יכול להיות שאתם רק פוגעים במנגנון עוד יותר. עוד דבר שכדאי לא לעשות, הוא לנסות להרים או להוריד את התריס באופן ידני – אלא אם מדובר על מקרה חירום של ממש שבו אין בכלל טעם לחשוב על מצב התריס, תמיד כדאי שלא להזיז אותו באופן ידני. זה לרוב רק יפגע בו עוד יותר, ועלול לגרום לנפילה של שלבים או קרעים בחוט.
  • אז איך כן מתקנים? – אם מדובר על בעיה רצינית יחסית בתריס, חשוב להבין שהדרך לתיקון עוברת בבעל מקצוע. בעלי המקצועי בתחום, תמיד יודעים איך מתקנים תריסים חשמליים בהתאם לסוג התקנה. אם מדובר למשל על חוטים שנקרעו בתריס – הם יודעים איך להתקין חוטים חדשים ולהחזיר את התריס למקומו. כמובן שאם יש תקלה רצינית במנוע, בעלי המקצוע יכולים לתקן אותה או להחליף את המנוע במידת הצורך. אל תשכחו שבכל מקרה, בעלי המקצוע גם נותנים אחריות מלאה על התיקון שלהם למספר חודשים, כך שמבחינתכם אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם מקבלים שירות מעולה.
 

שמחים לתת לכם עצות

 
אם יש לכם בעיה בתריס, אל תנסו לפתור אותה לבד והתאפקו בדיוק דקה אחת. לפני שרצים לתריס, הולכים לטלפון, מחייגים אל תריסי גבאי, ואנו מגיעים תוך זמן קצר, ומספקים לכם את שירותי התיקון המצוינים שלנו, ומחזירים את התריסיםלמצב פעיל.