איך לאטום חלון בלגי בצורה מוצלחת?

התקנה של חלון בלגי, מביאה אתה ברכה רבה לבית – אחרי הכל, מדובר על עיצוב נהדר, שמשדרג באופן מהותי ממש את המראה בסלון, או בכל חדר אחר שבו החלון הבלגי מותקן. עם זאת, אם מדובר על חלונות בלגיים ישנים יחסית, לא פעם עולה השאלה איך לאטום חלון בלגי. השאלה הזו היא חשובה, משום שחלונות ישנים יחסית, שהותקנו בשיטות מיושנות יותר, נוטים להיות פחות אטומים. יודגש כמובן שבחלונות הבלגיים החדשים אין כמעט בעיות איטום – אבל כאמור, אנו מדברים כאן על חלונות שהותקנו לפני יותר מעשור. בעיות של איטום בחלון הבלגי מתחלקות לשתיים – או חדירה של רוח פרצים פנימה, או חדירה של מים פנימה. אז איך לאטום חלון בלגי בצורה טובה?
 

השיטות השונות לאיטום

 
  • איטום באמצעות גומי – הדרך הפופולרית ביותר לאטום חלון בלגי, היא באמצעות גומי אוטם מיוחד. שימו לב שאם אתם מבררים איך לאטום חלון בלגי ופונים לחנות שמציעה חומרי איטום, ציינו שאתם זקוקים לגומי אוטם באופן ספציפי עבור חלון בלגי. הגומי עצמו מגיע גם במגוון רחב מאד של צבעים. הסיבה לכך היא שאת הגומי בעצם מתקינים בצמוד לחיבורים שבין הפרופילים של החלון הבלגי לבין לוחות הזכוכית. אם הגומי והפרופיל בצבע זהה, אזי אי אפשר באמת להבחין בגומי. זה כמובן יתרון מבחינתכם, שכן אתם לא רוצים שאנשים יבחינו בגומי שמשמש לאיטום, אלא שיתקבל מראה של חלון בלגי קלאסי. לכן, אל תתפתו להשתמש למשל בגומי איטום לבן, לפרופיל בלגי בצבע שחור, או ההפך. את ההתקנה של הגומי אפשר לעשות בצורה פשוטה למדי – יש חתיכות גומי שמשווקות עם דבק משלהן להדבקה, אך יש כאלו שכל מה שצריך עבורן זה פשוט דבק שלוש שניות. יש למרוח את הדבק בזהירות על הרצועה שזקוקה לאיטום, ועליה להניח ולהצמיד היטב את הגומי. אם אינכם בטוחים איך לבצע את האיטום – פנו למומחה מתאים.

לשיחה עם מומחה
חייגו עכשיו 073-7841584 או 050-5235868 (רונן)

איטום עם ניילון ופס מגנטי – יש דרך אחרת לבצע איטום של חלון בלגי, וזה באמצעות ניילון מיוחד. מדובר על שיטה מעט יותר מורכבת, ומי שרוצה להבין איך לאטום חלון בלגי בשיטה זו, חשוב שיבין שלרוב מי שמיישמים אותה הם מומחי האיטום. על הפרופיל של החלון מותחים רצועה מיוחדת של ניילון לאיטום, ואותה סוגרים באמצעות רצועה מגנטית מיוחדת. הסגירה המגנטית על הניילון, יוצרת כמעין שדרוג ללוח הזכוכית עצמו, ומאפשר בעצם ליצור איטום מוצלח יותר. שימו לב שהשיטה הזו לא מתאימה לכל החלונות הבלגיים באשר הם, אבל לעתים כאמור, זו שיטה נוחה מאד.
 

מי מבצע את האיטום?

 
חברת תריסי גבאי מבצעת כמובן התקנה של חלונות בלגיים ברמה גבוהה מאד, וכשאנו מתקינים את החלונות, אנו כבר דואגים עבורכם גם לכל פתרונות האיטום האיכותיים, בכדי שלכם לא יהיו בעיות איטום ברגע האמת. בנוגע לתיקון של חלונות בלגיים ישנים – נשמח לספק לכם גומי מיוחד לאיטום עבור החלון.